2018. május 26., szombat

WGM nyomában.. - Nati

Na kérem!
Háát ez a túra kimondottan jóra sikeredett!
Ahhoz képest, hogy szombaton du 2-kor még visszamondtam az eső miatt a Tominak, hétkor már Jánosházánál Találkoztunk!


Csodával határos módon eső nélkül értünk el Rechnitz-ig, ahol egy kis kanyargós bemelegítés után szállást kerestünk Lockenhaus-ban. Itt épp a zárás előtt megrendelt pizzámat falatoztam amikor rám írt a WGM, h holnap mikor indulunk.... És lám reggel fél nyolc után nem sokkal vidám kurjantással fordult be a szállásunk elé. Már itt éreztem, hogy jó irányba alakul a túra...

Egészen Gloggnitz-ig jött velünk, illetve repült előttünk. Igyekeznem kellet hogy lássam merre, megy.  Ezúton is köszönjük szépen a GYORS talpalós kanyartechnika képzést. 

Majd innen mérsékelt tempóval és tuti útvonal tippekkel haladtunk tovább. Mire feleszméltünk már Wildalpen után a Salza folyó partján süttettük az aláöltözőinket..

Türnitz környékén beértünk egy BMW-s csoportot, akiknél bekapcsolva maradt a Rain gomb, így kb 10 percet intenzív esőben mentünk, majd még vagy 5 percet nedves aszfalton... Mire Hohenberg csodálatos környékére értünk, már ismét száraz aszfaltot karcoltunk a kanyarokban. Egy gyors ebéd a kihagyhatatlan Kalte Kuchl-ban, majd irány haza.

Összesen: kicsit több mint 24 óra alatt 720km-t tettünk meg, de annak minden méterét élveztem.
Ezt az útvonalat elmentettem magamnak, mert egy erős napba bőven belefér, és nagyon változatos.
Visszafordítókon át a nézelődős folyóparti szakaszokon keresztül, a Zergeb@szta keskeny ösvény.. minden van benne...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése